Danny (Photo: Press WarnerMusic) 

Noga utvald musik som fungerar på riktigt!

Prova På Läs mer

 

Så fungerar det

Att hitta musik till en spellista är ingen konst. Men har du tid att leta fram de ca 1000 låtar som behövs för en veckas varierad musik? Och att lägga låtarna i ordning så att musiken följer veckans och dygnets olika temposkiften?

Vi är experter på att sätta samman en varierad och ständigt fräsch blandning som passar din bransch eller ditt varumärke! Läs mer om hur anpassad bakgrundsmusik till företag fungerar.

Läs mer

Musik som konkurrensfaktor

Musik är ett starkt verktyg för att skapa känslor. Hur kan du använda musik för att öka din lönsamhet och stärka din position på marknaden? Vi har några förslag och idéer som ger effekt!

Läs mer

microphone

MusicPartner InLicense

MusicPartner InLicence är en STIM,- och SAMI-fri musikkanal med osignerade artister för en mindre kostnad. Extra förmånligt för dig med stora ytor t.ex bilhall, butik eller mässhall. 

Läs mer

MusicPartner InTraining

MusicPartner InTraining är en musiklösning för gym och träningscenter.

Läs mer

Visa vad du spelar för dina kunder

Förstärk kundupplevelsen ytterligare genom att visa vilken musik som spelas just nu!

Läs mer

Display_musicpartner

Vi stöttar artister och låtskrivare!

Med en musiktjänst från Musicpartner spelar du laglig musik och bidrar till att utveckla musikbranschen! Läs mer om upphovsrätt.

Läs mer

John Legend

Vad är bakgrundsmusik?

Vad är bakgrundsmusik egentligen? Musik i bakgrunden är det enkla svaret, men kan vara mycket mer än så. Läs mer om bakgrundsmusik och hur den kan bli en viktig del i din kundstrategi!

Läs mer

Referens Snö of Sweden 
Ska man spela musik i sin mässmonter? En befogad fråga då intrycken är många för mässbesökaren under dagen. Rätt använd förstärker musiken lugnet som gör att kunderna kan fokuera på sortiment och order. Snö of Sweden satsade på musik och vann priset som bästa monter under Formex 2009.
Referens Snö of Sweden Linda Andersson
Rätt musik med medveten timing hjälpe oss till att skapa en känsla för vad konceptet SNÖ of Sweden står för och förstärkte kundernas intryck av vårens nya kollektion
Linda Andersson, Marknadskoordinator på Snö of Sweden
Referens Snö of Sweden 
Ska man spela musik i sin mässmonter? En befogad fråga då intrycken är många för mässbesökaren under dagen. Rätt använd förstärker musiken lugnet som gör att kunderna kan fokuera på sortiment och order. Snö of Sweden satsade på musik och vann priset som bästa monter under Formex 2009.
Referens Snö of Sweden Linda Andersson
Rätt musik med medveten timing hjälpe oss till att skapa en känsla för vad konceptet SNÖ of Sweden står för och förstärkte kundernas intryck av vårens nya kollektion
Linda Andersson, Marknadskoordinator på Snö of Sweden