Att ta kontroll över musiken är lönsamt!
Seminarier om effekterna och hur man använder man musik för att skapa en bättre försäljning.
Föreläsning om musikens påverkan
Ljud påverkar oss som människor. Och som konsumenter. Rätt använd skapar butiksmusiken en bättre försäljning i butiken, men det råder också ett omvänt förhållande som påverkar affärerna negativt.
Lyssna till Fredric Stenwreth som berättar om effekterna av att ta kontroll över det som låter i butiken och hur du skapar en positiv inverkan på kunder och personal. De senaste rönen från egen forskning presenteras av Per Kristensson och Pernille K. Andersson från Centrum för Tjänsteforskning som gjort fältstudier hos bland andra Expert och ICA.
Seminariet är kostnadsfritt och hålls på Kistamässan 12-13/4 under EasyFairs Butiksleverantör 2011.
Förläsare:
-Fredric Stenwreth, VD, MusicPartner AB
-Pernille K. Andersson, Doktorand, Centrum för Tjänsteforskning
-Per Kristensson, Docent konsumentpsykologi
-Fredric Stenwreth, VD, MusicPartner AB
-Pernille K. Andersson, Doktorand, Centrum för Tjänsteforskning
-Per Kristensson, Docent konsumentpsykologi
Foto: Press/WarnerMusic